2018 flashback

3.........2........1, Its Christmas! 5..............4............3..............2.................1, It's 2019! This year going to be put to an end very soon, but a lot of good things have happened this year! It's been 10 months and 12 days since you've heard from me. This year I learned the basics to a new language, French! So for a bonus, below the arrow, I have the entire article in French! I also learned to dance, code in python, and learned the basics of robotics! Tell me in the comments down below what you guys have learned this year, and how many stars would you give it?

                                                                 ↓
3 ......... 2 ........ 1, c'est Noël! 5 .............. 4 ............ 3 .............. 2 ...... ........... 1, c'est 2019! Cette année va bientôt se terminer, mais beaucoup de bonnes choses se sont passées cette année! Cela fait 10 mois et 12 jours que vous avez entendu parler de moi. Cette année, j'ai appris les bases d'une nouvelle langue, le français! Donc pour un bonus, en dessous de la flèche, j'ai l'article complet en français! J'ai aussi appris à danser, à coder en python et à apprendre les bases de la robotique! Dites-moi, dans les commentaires ci-dessous, ce que vous avez appris cette année et combien d'étoiles donneriez-vous?








Comments

Post a Comment